RxInternational Falcon Network

Kami di RxInternational Falcon Network adalah pembekal produk-produk Terapi MiFiRo (Minda/Fizikal/Rohani) inovasi Prof Dr. Noordin Darus, Pakar Kesejahteraan Sel & Blood Cancer Survivor yang tersohor di Asia Tenggara. Produk2 seperti Sistem Pemurni Air RxWater, RxPhoton-Human Stem Cell & DNA Rejuvenator, RxTra Cellfood & RxYoung-The Fountain Of Youth boleh diperolehi dari kami. Hubungi Wakil2 kami di seluruh Malaysia/Indonesia/Singapura/Brunei atau terus ke talian saya sendiri, Shahrul Fitri, sms/whatsapp/call +60167673789 (M'sia)/+6598605563 (Spore) atau Sabreena +60167616521 (atau email ke noblewellness@yahoo.com) untuk keterangan lanjut atau pesanan



Sunday, March 1, 2009

Terapi Air BerAura RX17 - Bebaskan Diri Anda Dari Penyakit







                                                                                  

Rx17 terapi air beraura, Rx17 self healing system, Terapi air Hidup Rx17, Inovasi Rx17 Rx17@ adalah ilham terkini Dr. Noordin Darus, seorang pakar motivasi kesihatan yang terulung di tanahair yang menukar musibah penyakit Kanser Darah yang menimpa dirinya kepada satu misi untuk membantu orang lain melalui terapi RX-Water@.
Ia berteraskan Kesejahteraan, Kebahagiaan & Keharmonian. RX17@ dilahirkan sebagai air minuman yang menjamin kesihatan yang optimun kepada Minda, Tubuh & Rohani.
Tubuh Badan kita mempunya Self-Healing-System (SHS) atau Sistem Penyembuhan Semulajadi. Malangnya, sistem ini tidak dapat diberi peluang untuk berfungsi sepenuhnya oleh kerana Minda, Tubuh badan & Rohani kita tidak seimbang.
Dengan menggunakan prinsip MiFiRo, Teknologi Penyembuh Aura Rx-Water®, nutrien dan khasiat kesejahteraan yang dipindahkan melalui informasi, maka lahirlah Rx17™! Rx17™ mempunyai 7 Remedi Fizikal, 17 Khasiat Kesejahteraan dan 179 Informasi Nutrien. Rx17™ adalah penemuan yang terbaik selepas Rx-Water®. Bagi Dr. Noordin semua penyakit ada ubatnya.
Dr. Noordin sedar bahawa kebanyakan kaedah penyembuhan menggunakan sama ada Tahap Beta atau Tahap Kesedaran, iaitu apa yang kita sedar dan nampak. Ada segelintir yang menggunakan Tahap Alpha / Theta atau Tahap Separuh Sedar. Tetapi, apa yang sering dilupakan ialah Tahap Delta atau Tahap Tak Sedar dan Tak Nampak langsung. Dr. Noordin telah menggabungkan ketiga-tiga tahap ini untuk menghasilkan satu minuman yang lengkap yang boleh dikongsi dengan orang lain.

Penemuan yang hebat ini merangkumi 7 tahap penyembuhan :

  • Kesedaran (disedari)
  • Kesedaran (tidak disedari)
  • Separuh sedar tahap Alfa
  • Separuh sedar tahap Theta
  • Tidak sedar tahap Delta
  • Keajaiban (melampaui tahap pemahaman manusia)
  • Tahap Ketuhanan. Yang Maha Agung
Melestarikan sifat semulajadi air yang unik seba gaimana penemuan menakjubkan oleh Dr. Masaru Emoto dari Jepun tentang sifat bentuk mol ekul Kristal air dari tempat yang berbeza, dalam keadaan yang berbeza dan pada pendedahan yang berbeza, ternyata beliau


mendapati bahawa sesungguhnya, air mempunyai Roh atau 'Hati Nurani'. Sebagaimana juga Angin, Tanah & Api, Air adalah Makhluk Allah yang penting dan mempunyai hubungan langsung dengan Manusia kerana 70% dari bahan jisim kita adalah terdiri darinya. Kajian beliau mendapati bahawa, air boleh 'Menghafal atau Mengingat', 'Menyimpan' mesej atau tenaga persekitarannya dan juga boleh 'Memindahkan' mesej tadi kepada penggunanya.

Atas dasar ini jugalah RX17@ dihasilkan dari inisiatif Dr.Noordin sendiri. Ia menggabungkan Elemen-Elemen berikut:
  1. Fizikal - Vitamin, Enzim, Mineral, RX-Water@ & Tanah liat.
  2. Informasi - Ia mengandungi informasi khasiat herba-herba semulajadi, Terapi Warna, Esen bunga-bungaan, Terapi RX-Water@, Enzim2, Hormon dan garam Scuessler. ('Informasi' yang dimaksudkan di sini adalah mesej maklumat tentang khasiat perkara-perkara tadi tanpa perlu memasukkan bahan-bahan tadi dalam bentuk fizikalnya. Kaedah teknologi yang digunakan bukan lagi perkara baru malah memang diperakui. Air ini akan menyimpan/menghafal maklumat-maklumat ini, menyimpan dan memindahkannya kepada kita)
  3. Rohaniah - Hasrat dan Ilham murni juga disampaikan kepada air tesebut dan diserapkan ke sanubari peminumnya. Ia merangkumi 17 Niat Murni yang diilhamkan kepada air tersebut. Ia termasuklah:
  • Aku Sihat Wal'afiat
  • Aku Pengasih & Penyayang
  • Aku Tenang
  • Aku Penyabar
  • Aku Ikhlas
  • Aku Berdisplin
  • Aku Ceria Dan Bertenaga
  • Aku Bersyukur
  • Aku Pemaaf
  • Aku Berani
  • Aku Bertanggungjawab
  • Aku Rajin dan Bijaksana




RX17
@ membantu mengubat dan menghindari lebih dari 70 jenis penyakit. Ia selamat diminum oleh semua golongan umur termasuklah ibu-ibu yang mengandung.


Harga (Retail Price):
  • Rx-17 ( 1 Carton - 24 bottles ) = RM93
  • Rx-17 ( 2 Carton - 48 bottles ) = RM182
  • Rx-17 ( 3 Carton - 48 bottles ) = RM264
Sila hubungi kami* jika berminat untuk menjadi pengedar untuk mendapatkan harga yang lebih murah (Member Price) serta mendapat pendapatan sampingan yang lumayan.
 

 
*Untuk pertanyaan & pesanan, hubungi wakil-wakil kami di:
1) Johor/Melaka/Negeri Sembilan
* Shahrul/Sabreena (96805563 (Singapura)/016-7673789 atau 07-2369789, Jln 22/5,Taman Bukit Indah, Johor) atau emailkan ke fitrieddie@yahoo.com.sg
2) Singapura -
* Pn Norsaadiah (97825837 atau 68962993) - JURONG * Pn Maimoon A. Rahman (91782144) - TOA PAYOH
* Pn Zaharah (97666205) - TAMPINES
* Ina (82211921) - CHUA CHU KANG
*Azmi Hj Halil (91462666) - WOODLANDS 
3) Kuala Lumpur & Selangor- * Mohd Azmi (0173117449)

No comments:

Post a Comment

Sebelum Anda Meneliti Blog ini, RENUNGKAN FAKTA INI:

Sepanjang kehidupan kita & dalam sejarah kita:


1) Ada berapakah DOKTOR PERUBATAN Bumiputera yang menjadi Perdana Menteri dalam dunia? - 1 ORANG sahaja



2) Ada berapakah DOKTOR PERUBATAN Bumiputera yang

telah pergi ke Angkasa Lepas dalam Dunia? - 1 orang sahaja (Dato Sheikh Muzaffar)

3) Ada berapakah DOKTOR PERUBATAN Bumiputera yang

jatuh sakit (Kanser) & diberi ILHAM oleh Ilahi untuk mencipta Sistem Terapi Air (untuk dirinya sehingga sembuh) dan dimanfaatkan oleh beratus ribu manusia? - 1 ORANG SAHAJA - Prof Dato dr. Noordin Darus