RxInternational Falcon Network

Kami di RxInternational Falcon Network adalah pembekal produk-produk Terapi MiFiRo (Minda/Fizikal/Rohani) inovasi Prof Dr. Noordin Darus, Pakar Kesejahteraan Sel & Blood Cancer Survivor yang tersohor di Asia Tenggara. Produk2 seperti Sistem Pemurni Air RxWater, RxPhoton-Human Stem Cell & DNA Rejuvenator, RxTra Cellfood & RxYoung-The Fountain Of Youth boleh diperolehi dari kami. Hubungi Wakil2 kami di seluruh Malaysia/Indonesia/Singapura/Brunei atau terus ke talian saya sendiri, Shahrul Fitri, sms/whatsapp/call +60167673789 (M'sia)/+6598605563 (Spore) atau Sabreena +60167616521 (atau email ke noblewellness@yahoo.com) untuk keterangan lanjut atau pesanan



Sunday, April 12, 2009

Rx-Water Super Aura Dispenser




Teknologi Terapi Air Beraura Terkini!



WorldWellness telah diiktiraf sejak 2002 sebagai pengeluar sistem terapi air beraura yang terunggul di Malaysia. Sejak itu lebih daripada 100,000 orang telah mendapat manfaat daripada penggunaan Rx-Water®. Rx-Water™ SuperAura Dispenser adalah inovasi terbaru dan terkini yang dikeluarkan oleh WorldWellness bagi memenuhi kehendak pelanggan untuk memiliki sistem penapisan air yang terunggul dan berkesan.




Apa itu Sistem Rx-Water™ SuperAura Dispenser?


Rx-Water™ SuperAura Dispenser adalah satu sistem penapisan air yang boleh menghasilkan Rx-Water™ dalam suhu biasa dan panas. Seperti yang telah disebutkan sebelum ini, Rx-Water® adalah air beraura yang bertenaga dan juga sangat sesuai untuk digunakan oleh semua golongan orang tanpa ragu-ragu dan tanpa rasa bimbang akan kesan sampingan. Pada masa yang sama ia juga boleh membantu menyembuhkan penyakit. Rx-Water™ SuperAura Dispenser mempunyai 5 Penapis Berkemampuan Tinggi yang memberikan anda air minuman panas tanpa mengganggu aura air tersebut.
Ciri-ciri
  • Kualiti, kandungan dan struktur air mewujudkan air yang beraura.
  • Menggunakan teknologi air yang semulajadi.
  • Mudah untuk dipasang tanpa memerlukan cara pemasangan yang rumit dan peralatan yang digunakan tidak merbahaya.
  • Air dapat membersihkan dan membuang segala bahan-bahan yang merosakkan tubuh badan kita dan pada masa yang sama ia berupaya menyihatkan tubuh badan kita.
  • Mempunyai pilihan diantara air suhu bilik atau air panas pada tahap yang sesuai untuk membuat minuman panas dan masih lagi mengekalkan aura.
  • Tidak perlu dibotolkan, menjimatkan masa dan tenaga kerana air mengalir terus daripada paip.
  • Reka bentuk yang menarik, unik dan mudah dibawa kemana-mana.
  • Mempunyai tangki air tahan karat yang mampu menyimpan 4 liter air.
  • Air Rx-Water™ dijamin bersih, sihat, bertenaga dan sesuai untuk semua golongan.
Sesuai untuk digunakan di RUMAH, TEMPAT KERJA, KILANG, BANK, MASJID, SEKOLAH, KOLEJ, UNIVERSITI, HOTEL, TERMINAL BAS, RESTORAN, BALAI BOMBA, SALUN KECANTIKAN, GYM, SPA, KAMPUS TENTERA, LAPANGAN TERBANG dan sebagainya.
7 Ciri-ciri Rx-Water™ SuperAura Dispenser
  • Mengeluarkan kualiti, isi kandung dan struktur air yang dapat menghasilkan aura yang harmoni sekaligus membantu dalam penyembuhan lebih daripada 50 jenis penyakit.
  • Mengeluarkan air pada suhu yang sesuai dibuat minuman panas tanpa menjejaskan aura Rx-Water®.
  • Menggunakan teknologi air semulajadi dengan sistem pemasangan yang mudah tanpa pengubahsuaian saluran paip.
  • Kartrij-kartrijnya yang tersusun khas termasuklah sebuah "AURA CONVERTER" eksklusif dan "VORTEXIAN ENERGIZER" serta lain-lain teknologi yang memberi kesan penawar Aura.
  • Tahap kandungan oksigen dan kuasa yang lebih, malah lebih kaya dengan mineral.
  • Rangkaian molekul air yang lebih kecil bagi memudahkan penyerapan nutrien asas ke dalam sel-sel serta pembuangan sisa.
  • Keseimbangan pH (kestabilan kealkalian).
TEKNOLOGI TERBARU
Rx-Water™ SuperAura Dispenser mengemukakan 5 Penapis Berkemampuan Tinggi yang melakukan 10 proses penulenan.
  • Kartrij A
    Seramik berkualiti tinggi dapat menapis bahan-bahan tercemar, karat dan partikel halus lain (>0.9 mikron) serta bakteria protozoa.

  • Kartrij B
    Seramik karbon yang diaktifkan dan proses Media KDF (KINETIC DEGRAFATION FLUXION) yang menepati piawaian Keselamatan Nasional FDA dan EPA Amerika Syarikat menyingkirkan logam 'berat' dan bahan-bahan radioaktif. Kemampatan Tinggi PPF (POLY PROPYLENE FIBRE) Fiber untuk menahan ratusan jenis bakteria serta pencemar organik.
  • Cartridge C
    Seramik karbon yang diaktifkan dan Batuan Mineral Semulajadi menyingkir bau, rasa yang jijik, "MELEMBUTKAN" air dan membekalkan mineral serta meningkatkan kesedapan air.

  • Cartridge D
    Seramik Karbon Silver Impregnated yang diaktifkan dan Tanah Liat Khas Berion Kalsium meningkatkan aura.

  • Cartridge E
    Serabuk Seramik Aura HT Bertenaga Tinggi memecahkan molekul air ke tahap terhalus. Tanah Liat Khas Berion Kalsium sementara Pembekal Tenaga Vorteksian meningkatkan lagi kualiti tenaga air untuk memperbaiki kesihatan.




Untuk Pesanan & Pertanyaan hubungi wakil2 kami:


1) Johor/Melaka/Negeri Sembilan & Zon Selatan - Shahrul/Sabreena (016-7673789 atau 07-2369789, Jln 22/5,Taman Bukit Indah) atau emailkan ke greenlegacy@yahoo.com


2) Singapura -
* Pn Norsaadiah (97825837 atau 68962993) - JURONG* Pn Maimoon A. Rahman (91782144) - TOA PAYOH
* Pn Zaharah (97666205) - TAMPINES


3) Kuala Lumpur & Selangor- * Mohd Azmi (0173117449)


No comments:

Post a Comment

Sebelum Anda Meneliti Blog ini, RENUNGKAN FAKTA INI:

Sepanjang kehidupan kita & dalam sejarah kita:


1) Ada berapakah DOKTOR PERUBATAN Bumiputera yang menjadi Perdana Menteri dalam dunia? - 1 ORANG sahaja



2) Ada berapakah DOKTOR PERUBATAN Bumiputera yang

telah pergi ke Angkasa Lepas dalam Dunia? - 1 orang sahaja (Dato Sheikh Muzaffar)

3) Ada berapakah DOKTOR PERUBATAN Bumiputera yang

jatuh sakit (Kanser) & diberi ILHAM oleh Ilahi untuk mencipta Sistem Terapi Air (untuk dirinya sehingga sembuh) dan dimanfaatkan oleh beratus ribu manusia? - 1 ORANG SAHAJA - Prof Dato dr. Noordin Darus